În convergență cu cele mai bune practici educaționale din cadrul Universităților Europene, Academia de Studii Economice din Moldova aplică cu succes platforma educațională EDUardo în cadrul cursurilor sale universitare.
O primă încercare în acest sens a fost realizată în cadrul cursului de „Economia Unităților Economice” ținut în grupele cu predare în limba engleză, de la specialitățile „Finanțe și Bănci” și „Business și Administrare”.
Studenții grupelor FBeng-214 și BAeng-215 au fost provocați de către Profesoara Dna Lica Erhan, să parcurgă timp de 2 săptămâni o simulare economică captivantă, cu un conținut educațional profund. Realizarea acestui demers educațional creativ a fost posibil și grație eforturilor Dnei Tatiana Gaugaș, care cu suportul Fundației pentru Educație Financiară OK, a facilitat utilizarea absolut gratuită a platformei EDUardo pentru studenții ASEM, promovând accesibilitatea educației moderne de calitate.
Rezultatele simulării au fost anunțate în cadrul unui eveniment festiv organizat de către cadrele didactice ASEM: Dna Lica Erhan și Dna Tatiana Gaugaș, în incinta Student Hub ASEM. Locația a fost aleasă cu precizie pentru a accentua momentul de creativitate și inovare a evenimentului.
Premierea a decurs într-o atmosferă festivă cu premii, poze realizate de către un fotograf profesionist, dulciuri și multă voie bună. Fiecare student a primit o diplomă de apreciere, dar și câte un manual de Economia Unităților Economice, care îi va ajuta și mai mult să își aprofundeze cunoștințele în domeniul economic. Câștigătorii primelor trei locuri, din cadrul fiecărei grupe academice, au fost premiați din partea Fundației pentru Educație Financiară OK.
Rezultatele simulării au fost văzute în premieră de către toți participanții doar în ziua evenimentului, păstrându-se intriga și spiritul competitiv dintre colegi.
Totodată, pentru a dimensiona impactul platformei EDUardo în cadrul procesului didactic de la ASEM, fiecare student a oferit un feed-back prin completarea unui chestionar on-line. La o primă vedere rezultatele sunt extrem de îmbucurătoare: 94% au apreciat foarte înalt utilitatea platformei, iar un număr de peste 95% au menționat că și-ar dori extinderea utilizării platformelor de E-learning și pentru alte discipline din programul de studii ASEM.
Concomitent, în mesajele video filmate în cadrul evenimentului, studenții au menționat că ,,EDUardo s-a subscris perfect conținutului unui curs de Economie a întreprinderii, fiind o simulare economică captivantă, care revoluționează experiența de învățare, pe care și-ar dori cu drag să o mai repete”. Într-o aliniere cu doleanțele studenților, organizatoarele evenimentului intenționează extinderea utilizării platformei în cadrul cursurilor de Marketing și cursurilor de Contabilitate, ale căror titulare sunt.