Facultăți
Business și Administrarea Afacerilor
Economie Generală şi Drept
Tehnologii Informaționale și Statistică Economică
Relații Economice Internaționale
Finanțe
Contabilitate
Școala masterală
Versiunea site precedentă
Contacte
Prezentare
Prezentare generală ASEM
Mesajul Rectorului Academiei de Studii Economice a Moldovei
Misiune şi Viziune
Clasament şi acreditare
Galerie foto
Identitate vizuală
Parteneri
Istorie
Scurt istoric
Rectorii ASEM
Titluri onorifice
Conducere
Rectoratul
Consiliul de Administraţie
Senatul ASEM
Consiliul Ştiinţific ASEM
Consiliul pentru Dezvoltarea Strategică Instituţională al ASEM
Organizare ASEM /Structura
Organizare academică
Facultăţi şi departamente
Unităţi de cercetare
Editura ASEM
Structura organizatorică (Organigrama – Schema)
Comisia de etică
Sesizarea comisiei de etică
Componenţa
Regulamentul de funcţionare
Codul de etică al ASEM
Informaţii utile
Cadrul legal
Rapoarte de activitate
Hotărîrile Senatului ASEM
Oportunităţi pentru organizarea evenimentelor
Calendarul academic
Angajări
Curierul economic
Dezvăluirea informației
Relații Internaționale
Admitere
Prezentare ASEM
Admitere licenţă – Ciclul I (2020)
Specializări (1…. n)
Ce discipline poţi studia la fiecare specializare
Regulamentul admiterii
Planul de înmatriculare în ASEM pentru anul universitar 2016-2020 – Ciclul I
Taxe de studii (Taxe de studii pentru admiterea în ASEM, anul universitar 2016-2020)
Graficul organizării admiterii
Acte necesare
Prezentare facultăţi (1-6)
Rezultatele admiterii
Admitere masterat – Ciclul II (2020)
Specializări/ Tipul programelor de mastrat (Masterat profesional, Mastrat de cercetare)
Mastrat în colaborare cu alte instituţii/universităţi
Regulamentul admiterii
Planul de înmatriculare în ASEM pentru anul universitar 2016-200 – Ciclul II
Taxe de studii
Graficul organizării admiterii
Acte necesare
Prezentare Şcoala Masterală de Excelenţă în Economie şi Business
Rezultatele admiterii
Admitere doctorat – Ciclul III (2020)
Regulamentul admiterii
Condiţii de înscriere la concurs
Conţinutul dosarului de înscriere
Numărul de locuri alocate pentru admiterea la doctorat
Taxe de studii
Perioada de înscriere la concurs
Prezentarea Şcolilor Doctorale (1, 2)
Rezultatele concursului de admitere 2020
Studii de bază – Colegiul Naţional de Comerţ al ASEM
Alege ASEM
10 motive pentru a alege ASEM
Despre Chişinău
Informaţii pentru părinţi
Absolvenţi de succes
Întreabă un student
Informaţii utile
Cum poţi trece pe locuri de la buget după primul semestru
Burse în străinătate
Cazare
Ghid student
Broşuri
Cercetare
Cercetare și activitate științifică ASEM
Direcțiile strategice ale activităţii din sfera ştiinţei şi inovării 2013-2020
Infrastructura de cercetare
Potențialul științific de cercetare
Raport privind activitatea științifică
Institutul de Cercetări Economice și Studii Europene (ICESE) (descriere)
Centrele de cercetare inter-catedrale
Laborator
Proiecte de cercetare
Proiecte internaționale
Proiecte în derulare
Proiecte finalizate
Concursuri și oportunități de finanțare
Proiecte (H2020, CFCFA, CPI etc.)
Premii și Burse
Manifestări științifice
Conferințe
Naționale
Internaționale
Mese rotunde
Ateliere de lucru/workshop-uri
Tîrguri și expoziții
Școlile doctorale
Școala Doctorală
Școala Doctorală Drept
Consiliul Științific
Componența Consiliului Științific al ASEM
Regulament de organizare al Consiliului Științific al ASEM
Comisia de etică
Regulament de funcționare
Componenţa Comisiei de Etică
Codul de etică al ASEM
Biblioteca ştiinţifică ASEM
Servicii etc.
Publicații ASEM
Revista ”Economica”
Criterii pentru publicare
Arhiva
Achiziție și abonare
Analele ASEM
Ziarul ”Curierul Economic”
Revista – Estern European Journal of Regional Studies
Revista – CSEI Working Papers
Publicații electronice
Departamentul Editorial Poligrafic
EURAXESS
Extras Decizia Senatului ASEM privind constituirea grupului de lucru EURAXESS
Extras Decizia Senatului privnd Aprobarea Planului de Actiuni si Strategiei Resurse Umane
Carta Europeană a Cercetătorilor
Servicii EURAXESS Moldova
Simbolul (logoul în excelență)
Documente utile (acte, hotărîri ce se referă nemijlocit la CDI)
Student ASEM
Orarul lecțiilor
Reușita
Biblioteca științifică ASEM
Oportunităţi/programe şi burse
Asociaţii şi ligi studenţeşti
Activităţi extracuriculare (sport, dans etc.)
Dezvoltarea profesională
Informaţii utile
Cazare
Cantine
Servicii medicale
Eliberarea actelor de studii
Reprezentantul studenţilor în structurile de conducere
Evenimente
Alumni
Centrul de ghidare în carieră
Adresare către absolvenții ASEM din 1992 până în prezent
Chestionar pentru absolvenţi
Crearea Fundaţiei ALUMNI ASEM
Studii
Studii de bază – Colegiul Național de Comerț al ASEM
Studii universitare de licenţă – Ciclul I
Specializări (1…. n)
Reglementări (documente, regulemante)
Studii universitare de masterat – Ciclul II
Specializări (1…. n)
Reglementări (documente, regulemante)
Masterat în colaborare cu alte instituţii/universităţi (naţionale şi internaţionale)
Studii universitare de doctorat – Ciclul III
Școala Doctorală
Școala Doctorală în Drept, Științe Politice și Administratiive
Facultăți
Business și Administrarea Afacerilor
Economie Generală şi Drept
Tehnologii Informaționale și Statistică Economică
Relații Economice Internaționale
Finanțe
Contabilitate
Școala masterală
Versiunea site precedentă
Contacte
Prezentare
Prezentare generală ASEM
Mesajul Rectorului Academiei de Studii Economice a Moldovei
Misiune şi Viziune
Clasament şi acreditare
Galerie foto
Identitate vizuală
Parteneri
Istorie
Scurt istoric
Rectorii ASEM
Titluri onorifice
Conducere
Rectoratul
Consiliul de Administraţie
Senatul ASEM
Consiliul Ştiinţific ASEM
Consiliul pentru Dezvoltarea Strategică Instituţională al ASEM
Organizare ASEM /Structura
Organizare academică
Facultăţi şi departamente
Unităţi de cercetare
Editura ASEM
Structura organizatorică (Organigrama – Schema)
Comisia de etică
Sesizarea comisiei de etică
Componenţa
Regulamentul de funcţionare
Codul de etică al ASEM
Informaţii utile
Cadrul legal
Rapoarte de activitate
Hotărîrile Senatului ASEM
Oportunităţi pentru organizarea evenimentelor
Calendarul academic
Angajări
Curierul economic
Dezvăluirea informației
Relații Internaționale
Admitere
Prezentare ASEM
Admitere licenţă – Ciclul I (2020)
Specializări (1…. n)
Ce discipline poţi studia la fiecare specializare
Regulamentul admiterii
Planul de înmatriculare în ASEM pentru anul universitar 2016-2020 – Ciclul I
Taxe de studii (Taxe de studii pentru admiterea în ASEM, anul universitar 2016-2020)
Graficul organizării admiterii
Acte necesare
Prezentare facultăţi (1-6)
Rezultatele admiterii
Admitere masterat – Ciclul II (2020)
Specializări/ Tipul programelor de mastrat (Masterat profesional, Mastrat de cercetare)
Mastrat în colaborare cu alte instituţii/universităţi
Regulamentul admiterii
Planul de înmatriculare în ASEM pentru anul universitar 2016-200 – Ciclul II
Taxe de studii
Graficul organizării admiterii
Acte necesare
Prezentare Şcoala Masterală de Excelenţă în Economie şi Business
Rezultatele admiterii
Admitere doctorat – Ciclul III (2020)
Regulamentul admiterii
Condiţii de înscriere la concurs
Conţinutul dosarului de înscriere
Numărul de locuri alocate pentru admiterea la doctorat
Taxe de studii
Perioada de înscriere la concurs
Prezentarea Şcolilor Doctorale (1, 2)
Rezultatele concursului de admitere 2020
Studii de bază – Colegiul Naţional de Comerţ al ASEM
Alege ASEM
10 motive pentru a alege ASEM
Despre Chişinău
Informaţii pentru părinţi
Absolvenţi de succes
Întreabă un student
Informaţii utile
Cum poţi trece pe locuri de la buget după primul semestru
Burse în străinătate
Cazare
Ghid student
Broşuri
Cercetare
Cercetare și activitate științifică ASEM
Direcțiile strategice ale activităţii din sfera ştiinţei şi inovării 2013-2020
Infrastructura de cercetare
Potențialul științific de cercetare
Raport privind activitatea științifică
Institutul de Cercetări Economice și Studii Europene (ICESE) (descriere)
Centrele de cercetare inter-catedrale
Laborator
Proiecte de cercetare
Proiecte internaționale
Proiecte în derulare
Proiecte finalizate
Concursuri și oportunități de finanțare
Proiecte (H2020, CFCFA, CPI etc.)
Premii și Burse
Manifestări științifice
Conferințe
Naționale
Internaționale
Mese rotunde
Ateliere de lucru/workshop-uri
Tîrguri și expoziții
Școlile doctorale
Școala Doctorală
Școala Doctorală Drept
Consiliul Științific
Componența Consiliului Științific al ASEM
Regulament de organizare al Consiliului Științific al ASEM
Comisia de etică
Regulament de funcționare
Componenţa Comisiei de Etică
Codul de etică al ASEM
Biblioteca ştiinţifică ASEM
Servicii etc.
Publicații ASEM
Revista ”Economica”
Criterii pentru publicare
Arhiva
Achiziție și abonare
Analele ASEM
Ziarul ”Curierul Economic”
Revista – Estern European Journal of Regional Studies
Revista – CSEI Working Papers
Publicații electronice
Departamentul Editorial Poligrafic
EURAXESS
Extras Decizia Senatului ASEM privind constituirea grupului de lucru EURAXESS
Extras Decizia Senatului privnd Aprobarea Planului de Actiuni si Strategiei Resurse Umane
Carta Europeană a Cercetătorilor
Servicii EURAXESS Moldova
Simbolul (logoul în excelență)
Documente utile (acte, hotărîri ce se referă nemijlocit la CDI)
Student ASEM
Orarul lecțiilor
Reușita
Biblioteca științifică ASEM
Oportunităţi/programe şi burse
Asociaţii şi ligi studenţeşti
Activităţi extracuriculare (sport, dans etc.)
Dezvoltarea profesională
Informaţii utile
Cazare
Cantine
Servicii medicale
Eliberarea actelor de studii
Reprezentantul studenţilor în structurile de conducere
Evenimente
Alumni
Centrul de ghidare în carieră
Adresare către absolvenții ASEM din 1992 până în prezent
Chestionar pentru absolvenţi
Crearea Fundaţiei ALUMNI ASEM
Studii
Studii de bază – Colegiul Național de Comerț al ASEM
Studii universitare de licenţă – Ciclul I
Specializări (1…. n)
Reglementări (documente, regulemante)
Studii universitare de masterat – Ciclul II
Specializări (1…. n)
Reglementări (documente, regulemante)
Masterat în colaborare cu alte instituţii/universităţi (naţionale şi internaţionale)
Studii universitare de doctorat – Ciclul III
Școala Doctorală
Școala Doctorală în Drept, Științe Politice și Administratiive
Reglementări ASEM
I.Politici si strategii
Politica ASEM privind SMC
Declarația rectorului privind politica ASEM în domeniul calității
Manualul Sistemului de Management al Calităţii
Planul strategic de dezvoltare al ASEM pentru perioada 2018 – 2022
Planul de acțiuni pentru anul 2019
Strategia de internationalizare al ASEM pe perioda 2018-2023
Politica de securitatea datelor cu caracter personal la prelucrarea în cadrul sistemelor informaționale gestionate de ASEM
II. Administrative
Statutul instituţiei publice Academia de Studii Economice a Moldovei
Regulamentul intern al ASEM
Regulament privind modul de alegere a rectorului ASEM
Regulament cu privire la procesul de votare in cadrul concursului pentru alegerea rectorului ASEM
Codul de etică universitară al Academiei de Studii Economice din Moldova
Regulamentul consiliului pentru dezvoltare strategică instituțională al ASEM
Regulamentul Consiliului de Administrație al ASEM
Regulamentul de organizare și funcționare a Senatului ASEM
Regulamentul de organizare şi funcţionare a Comisiei de Etică universitară a ASEM
Regulamentul facultății ASEM
Regulamentul departamentului ASEM
Regulament cu privire la normarea activităţii ştiinţifico-didactice a personalului din ASEM
Regulament cu privire la stabilirea normativelor de personal în vederea elaborării statelor de funcții în ASEM
Regulamentul de organizare şi desfăşurare al concursului „Profesorul anului” în ASEM
(Redacția 2)
Regulament privind evaluarea performanţelor cadrelor didactice universitare
(Redacția 2)
Regulament cu privire la evidența cazurilor de influență necorespunzătoare
Regulamentul cu privire la condiţiile de ocupare a locurilor cu finanțare bugetară în ASEM, la ciclul I, Licenţă
Regulament privind taxele de studii în ASEM
Procedura operațională: PO.01 – Restabilirea la studii a studenților exmatriculați
Regulament privind prelucrarea și protecția datelor cu caracter personal ale studenților
Regulament privind prelucrarea și protecția datelor cu caracter personal în sistemul informaţional
Regulament privind prelucrarea și protecția datelor cu caracter personal ale angajaților ASEM
Regulamentul privind prelucrarea, în sistemul de evidență contabilă, a datelor cu caracter personal
Regulament privind prelucrarea şi protecţia datelor cu caracter personal în Serviciul Planificare Economică şi Finanţe
Regulamentul privind supravegherea prin mijloace video
Regulament de monitorizare a angajabilității și a traseului profesional a absolventilor ASEM
Regulament de organizare a consilierii profesionale în cadrul CGC, ASEM
Regulament privind site-ul oficial al Academiei de Studii Economice a Moldovei
Regulamentul grupului de lucru pentru Achiziții
Regulament de organizare și funcționare a ȘCOLII DE FORMARE CONTINUĂ A ASEM
Condițiile de acces pe proprietatea publică, aflată în administrarea (gestiunea) Academiei de Studii Economice din Moldova, în vederea construirii (instalării), intreținerii, demontării, înlocuirii, transferului sau retehnologizării rețelelor publice de comunicații electronice ori a elementelor de infrastructură necesare susținerii acestor rețele
Regulament de conferire a titlurilor științifico-didactice în ASEM
Obiective ale calităţii în ASEM pentru anul universitar 2020-2021
Măsuri Anti-COVID-19 în anul universitar 2020-2021 în ASEM
Masuri suplimentare pentru prevenirea transmiterii infecției cu Coronavirus de tip nou (COVID-19) în căminele instituțiilor de învățământ superior și profesional tehnic
Regulament cu privire la organizarea și funcționarea SMC în ASEM
PROCEDURA de repartizare a locurilor cu finantare de la bugetul de stat și a celor contra taxa la ciclul I, Licenta și ciclul II, Masterat pe programe de studii
III. Procesul educațional
Regulament cu privire la mobilitatea academică în ASEM.
Regulament privind evaluarea activităţii de învăţare a studenţilor
Regulament privind organizarea examenului de finalizare a studiilor superioare de licenţă în ASEM – 2018
Regulament privind prevenirea plagiatului în rândul studenţilor/masteranzilor
Regulament cu privire la elaborarea în echipă a tezei de licență/master
Regulamentul ASEM privind stagiile de practică
Regulamentul privind organizarea și desfășurarea stagiilor de practică în CNC
Regulament privind promovarea anului de studii
REGULAMENT privind activitatea îndrumătorului grupei academice
PROCEDURA privind susținerea online a examenelor curente în ASEM
– Nou
METODOLOGIA de susținere ONLINE a tezei de licență/master în ASEM în condițiile Stării de urgență impuse de pandemia de COVID-19
– Nou
REGULAMENT cu privire la organizarea studiilor superioare de licență, ciclul I, în ASEM
– 2020
REGULAMENT cu privire la organizarea studiilor superioare de master, ciclul II, în ASEM
– 2020
Regulament de funcţionare a Consiliului metodico-ştiinţific al ASEM şi a Comisiei metodice a facultăţii
GHID privind elaborarea şi susţinerea tezei de licenţă
GHID privind elaborarea şi susţinerea tezei de master
Regulament cu privire la modul și condițiile de acordare a burselor în ASEM
Regulament privind mobilitatea studenților, a personalului didactic, didactic auxiliar, de cercetare și a personalului nedidactic care participă la programul ERASMUS +/ KA1
REGULAMENT privind inițierea, proiectarea, aprobarea, monitorizarea și evaluarea periodică a programelor de studii
– Nou
METODOLOGIE privind stabilirea raportului „ore de contact direct -ore de studio individual” – CICLUL II, MASTERAT
Metodologia Licenta
Metodologia Masterat
IV. Studenți
Codul universitar al drepturilor și obligațiilor studentului ASEM
Regulamentul de autoguvernanță studențească
Regulamentul Senatului Studențesc
Regulamentul Consiliului studențesc al facultății
Regulament privind organizarea şi funcţionarea căminelor studenţeşti ASEM şi CNC
(Red. 2)
V. Subdiviziunile ASEM
Regulament de organizare şi funcţionare a catedrei ”Drept Privat”
Regulament de organizare şi funcţionare a catedrei ”Drept Public”
Regulament de organizare şi funcţionare a Centrului de ghidare în carieră al ASEM
Regulamentul Centrului de Cercetare Economică al Academiei de Studii Economice din Moldova
Regulamentul de organizare și funcționare a Serviciului Relații Externe ASEM
Regulamentul de organizare și funcționare a Bibliotecii Științifice ASEM
Regulamentul de funcționare a Serviciului Contabilitate al ASEM
Regulamentul de organizare și funcționare a Serviciului Marketing și Relații cu Publicul
Regulamentul de organizare și funcționare a Departamentului Editorial Poligrafic ASEM
Regulamentul de organizare și funcționare a Serviciului Social, Probleme Studențești
Regulamentul de organizare și funcționare a Serviciului Tehnic Gaz, Cazangeria ASEM
Regulamentul de organizare și funcționare a Serviciului Dotare, Aprovizionare ASEM
Regulamentul de organizare si funcționare a Biroului Mecanicului Șef
Regulamentul de organizare și funcționare a Centrului Curativ Consultativ ASEM
Regulamentul de organizare și funcționare a Serviciului Auto ASEM
Regulamentul de organizare și funcționare a Departamentului de Informatică ASEM
Regulamentul de funcționare al Departamentului Studii, Dezvoltare Curriculară și Management al Calității
Regulamentul de organizare și funcționare a Serviciului Juridic și de Secretariat ASEM
Regulamentul de organizare și funcționare a serviciului Resurse Umane
Regulamentul de funcționare a Serviciului Planificare Economica și Finanțe al ASEM
Cadrul legal
Acte legislative
Acte normative
Reglementări ASEM
Reglementări retrase