Compania VEO angajează Asistent Suport Comercial – o persoană dinamică, atentă la detalii, cu abilități excelente de comunicare în limba Franceză sau Engleză, care să se alăture echipei noastre și să contribuie la succesul continuu al companiei.
Principalele responsabilități vor fi:
- Asigurarea suportului și menținerea legăturii cu echipele comerciale implicate în vânzarea produselor, organizarea transportului și gestionarea proceselor de facturare.
- Crearea fișelor de produs, monitorizarea statusului comenzilor, realizarea proformelor, editarea facturilor și organizarea transportului.
- Menținerea comunicării cu departamentele de trezorerie și contabilitate pentru a asigura acuratețea datelor și respectarea termenelor.
- Gestionarea comunicării cu echipele comerciale prin e-mail și ocazional prin telefon (în funcție de preferințele tale). Comunicarea se va desfășura în limba Franceză (B2) și/sau Engleză (B2).
Pentru a îndeplini cu succes cerințele acestui rol, vei avea nevoie de:
- Capacitatea de a comunica în limba Franceză (nivel minim B1și/sau Engleză (nivel minim B1).
- Bune abilități de organizare și prioritizare, precum și atenție la detalii.
- Experiență în utilizarea pachetului Microsoft Office, în special Microsoft Excel (nivel începător spre mediu).
- Deschidere pentru învățare continuă și adaptabilitate la noi provocări.
Și pentru că apreciem implicarea și dorința de a învăța, oferim următoarele beneficii:
- Tichete de masă;
- Training inițial și asistență pe perioada de integrare;
- Oportunități reale de dezvoltare a unei cariere într-un mediu profesionist, alături de echipe internaționale de succes;
- O zi liberă în luna în care îți sărbătorești ziua de naștere;
- Oportunitatea de a activa într-o companie internațională, cu sedii în 9 țări;
- Posibilitatea de participare la activități, concursuri, animații în cadrul diverselor proiecte HR.
Aplicările sunt așteptate la emailul: lcotovici@veoworldwide.com