Lecția publică: Brandul de țară – instrument de promovare a exporturilor și atractivității investiționale a Republicii Moldova

În data de 5 martie 2024 studenții Facultății Relații Economice Internaționale au participat la lecția publică prezentată de Doamna Irina TOLSTOUSOV, Şefa Direcției Promovare imagine de țară, din cadrul Agenției de Investiții a Moldovei.

Datorită acestui eveniment, găzduit de Facultatea Relații Economice Internaționale, studenții au avut prilejul să cunoască valoarea brandului de țară, de la promovarea acestuia până la recunoașterea Republicii Moldova la nivel global. Zeci de țări vizitate și discursuri susținute cu persuasiune despre Republica Moldova și bogăția cea mai mare, oamenii săi – toate acestea fac parte din experiența doamnei Irina Tolstousov, care a reușit să convingă și să informeze cetățenii altor țări despre autenticitatea țării noastre.

Studenții au fost curioși să afle cât mai multe detalii și nu au ezitat să adreseze întrebări.