Lecţia Publică cu genericul „Rolul Brandului de țară în promovarea imaginii Republicii Moldova”

Pe data de 11 mai 2022, în cadrul Facultății „Relații Economice Internaționale” a ASEM, a fost organizată o lecție publică cu invitați speciali, reprezentanţi ai Direcției Promovarea Imaginii de Țară, a Agenției de Investiții a Republicii Moldova, cu prezentarea: „Rolul Brandului de țară în promovarea imaginii RM”.

Speakerii evenimentului:
– Irina Tolstousov – Șef Direcție Promovare Imagine de țară;
Valeria Tamasciuc – Specialist principal, Direcție Promovare Imagine de țară

Subiectele abordate:
– Rolul Agenției de Investiții în economia națională;
– Alegerea simbolului Pomul Vieții drept brand de țară și specificului acestuia;
– Adaptarea brandului de țară la tendințele internaționale;
– Hexagonul unui brand de țară;
– Rolul evenimentelor publice organizate de Agenție, în vederea promovării brandului național și atragerea ISD;
– Clasamentele internaționale și locul Moldovei în acestea.

La final, studenții au avut posibilitatea de a adresa întrebări, iar discuția a fost una productivă, utilă şi interesantă.