Seminarul practico-științific „Marketingul în era digitală: tendinţe, probleme, oportunităţi”, ediţia a V-a

Pe 21 martie 2024, în Academia de Studii Economice din Moldova s-a desfășurat Seminarul practico-științific „Marketingul în era digitală: tendinţe, probleme, oportunităţi”, ediţia a V-a.

În mesajul de deschidere şi de conţinut tematic, Oxana SAVCIUC, dr., conf. univ., Şef Departament „Marketing şi Logistică”, a prezentat noile tendinţe şi provocări în marketing în era digitală.

În discursul său, Victoria COCIUG, dr., conf. univ., Prorector pentru Cercetare şi Parteneriate, a salutat iniţiativa organizării unui astfel de eveniment, în contextul în care digitalizarea este un subiect şi o preocupare de actualitate, îndeosebi în domeniul marketingului.

Evenimentul a adus în discuţie tendinţele la moment ale marketingului, abordări noi şi strategii eficiente pentru campanii de succes, unde specialiştii din au împărtăşit tactici, trenduri în marketingul digital, cele mai noi idei de promovare online ş.a. Printre subiectele abordate s-au regăsit:

„Impactul digital: de la Customer Experience la Ecosistem” – SAVCIUC Adrian, Head of Digital Transformation Service by EBS Integrator

„Comunicarea de marketing în mediul digital. Oportunități și provocări” – CAPMARI Ruxanda, Director de Marketing al Grupului Purcari

„Comunicarea creativă în era digitală” – GAIDARJI Valentina, Fondator Agenția de Marketing „VG Agency” SRL

Organizator: Departamentul „Marketing și logistică”, Facultatea „Business și Administrarea Afacerilor”, ASEM.