Lecția publică: comunicarea corporativă în banking: emoție și tendințe moderne

O incursiune în universul comunicării corporative în banking, într-o manieră inedită, a fost prezentată studenților ASEM de la specialitățile „Marketing și Logistică”, „Economie Generală” și ”Economie Mondială și Relații Economice Internaționale”, în cadrul lecției publice marca maib „Comunicarea corporativă în banking: emoție și tendințe moderne”.

Speakerul evenimentului, Iulia Bogușevschi, Șefa Direcției (Bandului) Comunicare Corporativă la maib, expertă cu o experiență de 18 ani în comunicare, a vorbit despre strategii de comunicare și gestionarea eficientă a relațiilor cu angajații, clienții, partenerii, comunității și mass-media. Studenții au fost ghidați într-o călătorie prin lumea complexă și dinamică a comunicării corporative, aducând în prim-plan atât aspecte tehnice ale comunicării în banking, cât și emoția și umanitatea din spatele cifrelor și strategiilor. Dna Bogușevschi a ilustrat cum comunicarea eficientă poate crea emoții frumoase, experiențe memorabile, poate dezvolta imaginea și cultura instituțională.

Evenimentul este organizat în cadrul parteneriatului încheiat de ASEM și maib pentru a implementa în comun o serie de proiecte academice, de cercetare și educaționale. 

Organizator: Serviciul Marketing, Parteneriate și Carieră al ASEM.