Traducerea conceptelor academice în practică a contribuit la o înțelegere mai bună a relevanței și importanței materiei studiate de către studenții Facultății „Relații Economice Internaționale”, anul III de studii, care au participat în cadrul seminarului „Purcari Marketing pe Piețe Internaționale”.
Strategii de marketing, dezvoltarea și promovarea brandului, adaptarea la cerințele culturale și preferințele locale, gestionarea distribuției și alte exemple practice care ilustrează cum Grupul Purcari a abordat diverse piețe internaționale cu succes – sunt doar câteva dintre subiectele discutate.
În calitate de speaker a fost prezentă Dna Ruxanda Capmari – Directorul de Marketing al Grupului Purcari, care are o vastă experiență în domeniu, în ultimii ani conducând echipe complexe de marketing în industrii precum banking, medicină și deține o serie de certificări impresionante de la The Chartered Institute of Marketing.
Întâlnirea a venit cu o serie de avantaje semnificative pentru dezvoltarea profesională a studenților, reprezentând oportunități de a învăța, de a dezvolta viitoare oportunități angajare sau colaborare în proiecte, de a înțelege mai bine cum funcționează afacerile în practică și cum pot aplica aceste cunoștințe în studiile lor.
Evenimentul s-a desfășurat pe data de 18 octombrie 2023, în cadrul seminarului de „Marketing Internațional”, organizator: Eudochia Jomir, drd., asist. univ., Departamentul „Marketing și Logistică”, ASEM.