La data de 24 octombrie 2023 a avut loc sesiunea de informare „Servicii guvernamentale modernizate prin digitalizare”, eveniment organizat de Departamentul „Investiții și Activitate Bancară” din cadrul Facultății „Finanțe” în comun cu Agenția de Guvernare Electronică.
Echipa de la Agenția de Guvernare Electronică a discutat cu studenții și cadrele didactice participante la eveniment despre importanța dezvoltării serviciilor digitale guvernamentale, soluțiile digitale ce alcătuiesc ecosistemul electronic din Republica Moldova, platformele și serviciile digitale puse la îndemâna cetățenilor de către stat, pentru ca fiecare să poată comunica cu instituțiile publice prin tehnologie.
Au fost prezentate următoarele oportunități digitale:
- Portalul Serviciilor Publice (ghișeul virtual unic de acces la toată gama de servicii publice);
- Livrarea documentelor prin MDelivery;
- Semnarea și verificarea documentelor electronice – Msign;
- Acces gratuit la date personale în MCabinet;
- Acordarea împuternicirilor de reprezentare – Mpower;
- Serviciul guvernamental de plăți electronice Mpay.