Simpozionul științifico-practic „Crearea valorii pentru clienți”

Cu prilejul Zilei Mondiale a Calității, Departamentul Management și Departamentul Comerț, Turism și Alimentație Publică, din cadrul Facultății Business și Administrarea Afacerilor, au organizat, în data de 12 noiembrie 2020 cea de-a 6-a ediție Simpozionul științifico-practic în domeniul calității, cu genericul „Crearea valorii pentru clienți”.

Temele abordate în Simpozionul științifico-practic, au fost de ordin practic si de mare interes pentru toți cei preocupați de domeniul calității. În cadrul Simpozionului, desfăşurat pe platforma Google Meet au participat cadre didactice, studenți şi reprezentanți ai sectorul real implicați în elaborarea și implementarea politicilor în domeniul calității, precum Institutul de Standardizare din Moldova, Agenţia pentru Protecţia Consumatorilor şi Supravegherea Pieţei, Camera de Comerţ şi Industrie a Republicii Moldova, , Serviciul Studii, Dezvoltare Curriculară şi Management al Calităţii (DSDCMC) al ASEM, Simcert SRL, Steinel Electronic SRL, Cuptorul Fermecat SRL, Vero-Nadina SRL, Placimie SRL, Rogob SRL, Esteuro Trans SRL.

Urmărește-ne pe Facebook