Anunț specific de achiziții
Cerere de oferte
Bunuri
(Procesul de licitare cu un singur plic)
Țara: Republica Moldova
Instituția: Instituția Publică Academia de Studii Economice din Moldova
Titlul proiectului: Învățământul Superior din Moldova (PÎSM)
ID Proiect: P167790
Titlul subproiectului: Tehnologii ale Informației și Comunicațiilor pentru Inteligența în Afaceri (TICpIA)
Obiectul achiziției: Echipament Informațional, licențe și programe software
Ref. Nr.: MD-ASEM-352237-GO-RFB
- Instituția Publică Academia de Studii Economice din Moldova a primit subfinanțare de la Ministerul Educației și Cercetării al Republicii Moldova în cadrul Programului de Îmbunătățire a Învățămîntului Superior din Moldova, implementat în cadrul proiectului “Învățămîntul superior din Moldova” și intenționează să aplice o parte din mijloacele financiare pentru plăți în temeiul Acordului de subfinanțare nr.: MD-ASEM-352237-GO-RFB din 24.10.2022 pentru realizarea subproiectului ”Tehnologii ale Informației și Comunicațiilor pentru Inteligența în Afaceri (TICpIA)”.
- În cadrul Acordului de subfinanțare o parte din mijloacele alocate vor fi utilizate pentru finanțarea contractului/contractelor atribuire în cadrul achiziției echipamentului informațional, licențe și programe software
- Lotul 1. Calculatoare și componente PC;
- Lotul 2. Panouri interactive pentru educație;
- Lotul 3. Soluție de protecție și securitate antivirus;
- Lotul 4. Licențe pentru infrastructura laboratoarelor GIS și ”Internet og Things”;
- Lotul 5. Sistem de Videoconferință Tip 1;
- Lotul 6. Sistem de Videoconferință Tip 2;
- Lotul 7. Rețea transport date fizică și Wi-Fi.
- Instituția Publică Academia de Studii Economice din Moldova invită operatorii economici eligibili să depună oferte sigilate pentru achiziționarea echipamentului informațional, licențe și programe software (conform anexei)
- Achiziția se va desfășura prin procedura cererii de ofertă (CDO) prin abordarea pieții naționale, astfel cum se specifică în „Regulamentul Băncii Mondiale privind Achizițiile pentru Debitorii de Finanțare a Proiectelor de Investiții – Achiziții în cadrul Proiectelor de Investiții cu Finanțarea Bunurilor, Lucrărilor, Serviciilor de Non-Consultanță și Consultanță”, din 1 iulie 2016, revizuit la 1 noiembrie 2017 și 1 august 2018 (denumit în continuare „Regulament de achiziții”), și este deschisă tuturor ofertanților eligibili, astfel cum sunt definiți în Regulamentele privind achiziții prenotat.
- Documentul de achizitie in limba română poate fi obtinut de Ofertanți interesati la depunerea unei cereri scrise la adresa de email: licitatii@ase.md, gratis. Documentul în format electronic va fi trimis prin email de către Autoritatea contractantă – Instituția Publică Academia de Studii Economice din Moldova, mun. Chișinău, bd. Bănulescu Bodoni,61.
- Ofertele trebuie să fie transmise la adresa – Republica Moldova, mun. Chișinău., Bănulescu Bodoni, 61, bir. 501 până la data de 24.10.2023 ora 10:00.
Ofertele întârziate, depuse după termenul indicat mai sus vor fi respinse.
- Ofertele vor fi deschise public în prezența reprezentanților desemnați ai Ofertanților și a oricărei persoane care alege să participe la deschiderea ofertelor, la adresa – Chișinău., str. Bănulescu Bodoni, 61, et.3 Sala Senatului data de 24.10.2023 ora la 10:15.
- Toate Ofertele trebuie să fie însoțite de o “Declarație de garanție a ofertelor“.
- Adresa menționată mai sus, în punctul 5,6 este: Republica Moldova, Chișinău, str.Bănulescu Bodoni, 61 MD 2005, bir. 515, licitatii@ase.md, tel: 022-402-920; 022-402-709.