"Youth Entrepreneurship in a Modern…

Publicat: 25-11-2017 | Vizualizari:1

 

Asociația Națională a Tinerilor Manageri (ANTiM) în colaborare cu Youth Generation cu susținerea financiara a EACEA în cadrul programului Erasmus + al Uniunii Europene, PNUD şi Ministerul Educaţiei, Culturii și Cercetării, a organizat, în perioada 21-22 noiembrie, Forumul International "Youth Entrepreneurship in a Modern Society".

În cadrul Forumului a avut loc și lansarea Școlii ASEM de Formare Continuă, director Aurelia Braguța. Pe parcursul a două zile, organizatorii...

Detalii ...

Colegiul Europei a prezentat oferta acad…

Publicat: 25-11-2017 | Vizualizari:8

În cadrul prezentării, studenții au avut posibilitatea să afle mai multe despre studiile, condițiile de admitere, bursele oferite studenților din RM, informații despre cele două campusuri din Belgia și Polonia.

Bursa oferită de Colegiul Europei acoperă cheltuielile de studii, cazare, masă și costurile de călătorie.

https://www.coleurope.eu/

...

Detalii ...

Top 10 cei mai buni studenți ai ASEM - 2…

Publicat: 17-11-2017 | Vizualizari:943

Comisia de concurs a evaluat  dosarele înaintate la cea de-a  XV-a ediție a concursului ”Cel mai bun student al ASEM - 2017” și a anunțat rezultatele.

Astfel, pe locul III s-au clasat:

  • Valeria RACU (an. III., Licență, Finanțe)
  • Stanislav IAROVOI (an. III, Licență, Finanțe)
  • Sabina MISTREAN (an. III, Licență, Business și Administrarea Afacerilor)
  • Cătălina BARAC (an. II, Licen...

    Detalii ...

Transferul studenţilor, pentru anul universitar 2017-2018, de la o altă instituţie de învăţământ în Academia de Studii Economice din Moldova se efectuează:

  • la orice formă de studii, cu permisiunea rectorilor instituţiilor respective;
  • la orice an de studii, cu excepţia primului şi ultimului an;
  • dintr-o instituţie de învăţământ superior din alt stat, cu aprobarea Ministerului Educaţiei al Republicii Moldova şi cu avizul favorabil al rectorilor instituţiilor respective.
La cererea de transfer se vor anexa:
  • actul de studii în baza căruia s-a efectuat admiterea (diploma de bacalaureat cu anexa respectivă, atestat etc.);
  • situaţia academică (certificatul academic) pe anii de studii;
  • copia buletinului de identitate;
  • 4 fotografii (3x4);
  • extras din carnetul de muncă (pentru persoanele angajate în câmpul muncii).

Actele vor fi prezentate în biroul 304 (Bloc A), Zilnic, orele 1300 - 1500

Transferul studentilor se admite numai în baza de contract cu achitarea taxei pentru studii.