Versiunea site precedentă
Admiterea 2024
|
ASEM
Contacte
Prezentare
Prezentare generală
Mesajul Rectorului
Misiunea universitară
Carta ASEM
Identitate vizuală
Certificare și acreditare
Parteneri
Galerie foto
Istorie
Scurt istoric
Galeria rectorilor
Doctori HONORIS CAUSAE
Conducere
Rectoratul
Consiliul de Administraţie
Senatul
Consiliul pentru Dezvoltarea Strategică Instituţională
Consiliul Ştiinţific ASEM
Organizare ASEM /Structura
Organizare academică
Facultăţi şi departamente
Unităţi de cercetare
Structura organizatorică (Organigrama)
Cadrul legal
Comisia de Etică
Sesizarea comisiei de etică
Componenţa Comisiei de Etică
Regulamentul de funcţionare
Codul de etică al ASEM
Raport de activitate
Informaţii utile
Hotărîrile Senatului ASEM
Oportunităţi pentru organizarea evenimentelor
Curierul economic
Transparență
Planul de acțiuni
Rapoarte de activitate
Rapoarte privind activitatea științifică
Rapoarte financiare
Proiecte Banca Mondială
Achiziții publice
Posturi vacante
Facultăți
Business și administrarea Afacerilor
Management și antreprenoriat
Marketing și Logistică
Comerț, Turism și Alimentație Publică
Economie Generală și Drept
Teorie și Politici Economice
Resurse umane, afaceri publice și comunicare
Drept
Tehnologii Informaționale și Statistică Economică
Tehnologia Informației și Management Informațional
Econometrie și Statistică Economică
Relaţii Economice Internaţionale
Business internațional
Limbi moderne
Finanțe
Finanțe și Asigurări
Investiții și Activitate Bancară
Contabilitate
Contabilitate, Audit și Analiză economică
Educație fizică
Colegiul Național de Comerț
Școala Doctorală ASEM
Şcoala Masterală de Excelenţă în Economie şi Business
Școala Doctorală în Drept
Școala De Formare Continuă
MACIP
Cercetare
Cercetare și activitate științifică ASEM
Direcții strategice
Infrastructura de cercetare
Potențialul științific de cercetare
Raport privind activitatea științifică
Institutul Național de Cercetări Economice
Institutul de Cercetări Economice și Studii Europene (ICESE)
Centrele de cercetare inter-catedrale
Laborator
Proiecte de cercetare
Proiecte internaționale
Proiecte în derulare
Proiecte finalizate
Concursuri și oportunități de finanțare
Proiecte (H2020, CFCFA, CPI etc.)
Premii și Burse
Manifestări științifice
Conferințe
Internaționale
Mese rotunde
Tîrguri și expoziții
Consiliul Științific
Componența Consiliului Științific al ASEM
Regulament de organizare al Consiliului Științific al ASEM
Biblioteca ştiinţifică ASEM
Publicații ASEM
Revista ”Economica”
Criterii pentru publicare
Ziarul ”Curierul Economic”
Revista – Estern European Journal of Regional Studies
Revista – CSEI Working Papers
Publicații electronice
Departamentul Editorial Poligrafic
EURAXESS
Extras Decizia Senatului ASEM privind constituirea grupului de lucru EURAXESS
Extras Decizia Senatului privnd Aprobarea Planului de Actiuni si Strategiei Resurse Umane
Carta Europeană a Cercetătorilor
Servicii EURAXESS Moldova
Documente utile (acte, hotărîri ce se referă nemijlocit la CDI)
Știința deschisă
Relații Internaționale
Serviciul Relații Internaționale
Serviciul Proiecte și Programe Europene
Student ASEM
Calendarul academic
Catalogul cursurilor
Ciclul I – Licență
Ciclul II – Masterat
Orarul lecțiilor
Reușita academică
Planuri de învățământ
Ciclul I, Licență
Ciclul II, Masterat
Ciclul III, Doctorat
Biblioteca științifică ASEM
Dezvoltarea personală și profesională
Burse
Oportunităţi de angajare
Stagii de practică
Informaţii utile
Ghidul studentului ASEM
Cazare
Cantine
Servicii medicale
Eliberarea actelor de studii
Reprezentantul studenţilor în structurile de conducere
Evenimente
Chestionare pentru absolvenţi
Alumni
Cei mai buni absolventi ASEM
Adresare către absolvenții ASEM din 1992 până în prezent
Crearea Fundaţiei ALUMNI ASEM
Subdiviziuni
DMCDCS
Plan / raport de activitate
Managementul Calităţii
Evaluare
Secția „Planificare economică și Finanțe”
Secția Juridică și Secretariat
Secția Resurse umane
Serviciul Marketing, Parteneriate și Carieră
Versiunea site precedentă
Admiterea 2024
|
ASEM
Contacte
Prezentare
Prezentare generală
Mesajul Rectorului
Misiunea universitară
Carta ASEM
Identitate vizuală
Certificare și acreditare
Parteneri
Galerie foto
Istorie
Scurt istoric
Galeria rectorilor
Doctori HONORIS CAUSAE
Conducere
Rectoratul
Consiliul de Administraţie
Senatul
Consiliul pentru Dezvoltarea Strategică Instituţională
Consiliul Ştiinţific ASEM
Organizare academică
Facultăţi şi departamente
Unităţi de cercetare
Structura organizatorică (Organigrama)
Cadrul legal
Comisia de Etică
Sesizarea comisiei de etică
Componenţa Comisiei de Etică
Regulamentul de funcţionare
Codul de etică al ASEM
Raport de activitate
Informaţii utile
Hotărîrile Senatului ASEM
Oportunităţi pentru organizarea evenimentelor
Curierul economic
Transparență
Planul de acțiuni
Rapoarte de activitate
Rapoarte privind activitatea științifică
Rapoarte financiare
Proiecte Banca Mondială
Achiziții publice
Posturi vacante
Facultăți
Business și administrarea Afacerilor
Management și antreprenoriat
Marketing și Logistică
Comerț, Turism și Alimentație Publică
Economie Generală și Drept
Teorie și Politici Economice
Resurse umane, afaceri publice și comunicare
Drept
Tehnologii Informaționale și Statistică Economică
Tehnologia Informației și Management Informațional
Econometrie și Statistică Economică
Relaţii Economice Internaţionale
Business internațional
Limbi moderne
Finanțe
Finanțe și Asigurări
Investiții și Activitate Bancară
Contabilitate
Contabilitate, Audit și Analiză economică
Educație fizică
Colegiul Național de Comerț
Școala Doctorală ASEM
Şcoala Masterală de Excelenţă în Economie şi Business
Școala Doctorală în Drept
Școala De Formare Continuă
MACIP
Cercetare
Cercetare și activitate științifică ASEM
Direcții strategice
Infrastructura de cercetare
Potențialul științific de cercetare
Raport privind activitatea științifică
Institutul Național de Cercetări Economice
Institutul de Cercetări Economice și Studii Europene (ICESE)
Centrele de cercetare inter-catedrale
Laborator
Proiecte de cercetare
Proiecte internaționale
Proiecte în derulare
Proiecte finalizate
Concursuri și oportunități de finanțare
Proiecte (H2020, CFCFA, CPI etc.)
Premii și Burse
Manifestări științifice
Conferințe
Internaționale
Mese rotunde
Tîrguri și expoziții
Consiliul Științific
Componența Consiliului Științific al ASEM
Regulament de organizare al Consiliului Științific al ASEM
Biblioteca ştiinţifică ASEM
Publicații ASEM
Revista ”Economica”
Criterii pentru publicare
Ziarul ”Curierul Economic”
Revista – Estern European Journal of Regional Studies
Revista – CSEI Working Papers
Publicații electronice
Departamentul Editorial Poligrafic
EURAXESS
Extras Decizia Senatului ASEM privind constituirea grupului de lucru EURAXESS
Extras Decizia Senatului privnd Aprobarea Planului de Actiuni si Strategiei Resurse Umane
Carta Europeană a Cercetătorilor
Servicii EURAXESS Moldova
Documente utile (acte, hotărîri ce se referă nemijlocit la CDI)
Știința deschisă
Relații Internaționale
Serviciul Relații Internaționale
Serviciul Proiecte și Programe Europene
Student ASEM
Calendarul academic
Catalogul cursurilor
Ciclul I – Licență
Ciclul II – Masterat
Orarul lecțiilor
Reușita academică
Planuri de învățământ
Ciclul I, Licență
Ciclul II, Masterat
Ciclul III, Doctorat
Biblioteca științifică ASEM
Dezvoltarea personală și profesională
Burse
Oportunităţi de angajare
Stagii de practică
Informaţii utile
Ghidul studentului ASEM
Cazare
Cantine
Servicii medicale
Eliberarea actelor de studii
Reprezentantul studenţilor în structurile de conducere
Evenimente
Chestionare pentru absolvenţi
Alumni
Cei mai buni absolventi ASEM
Adresare către absolvenții ASEM din 1992 până în prezent
Crearea Fundaţiei ALUMNI ASEM
Subdiviziuni
DMCDCS
Plan / raport de activitate
Managementul Calităţii
Evaluare
Secția „Planificare economică și Finanțe”
Secția Juridică și Secretariat
Secția Resurse umane
Serviciul Marketing, Parteneriate și Carieră
Reglementări ASEM
I.Politici si strategii
Politica ASEM privind SMC
Declarația rectorului privind politica ASEM în domeniul calității
Declarația de răspundere managerială
Carta instituţiei publice ASEM
Planul de acțiuni pentru anul 2023
Strategia de dezvoltare al ASEM pentru perioada 2023 – 2027
Strategia de internationalizare al ASEM pe perioda 2018-2023
Politica de securitatea datelor cu caracter personal la prelucrarea în cadrul sistemelor informaționale gestionate de ASEM
Strategia de management al riscurilor a Academiei de Studii Economice din Moldova
II. Administrative
Statutul instituţiei publice Academia de Studii Economice a Moldovei
Regulamentul intern al ASEM
Regulamentul Institutului Național de Cercetări Economice
Regulament privind modul de alegere a rectorului ASEM
Regulament cu privire la procesul de votare in cadrul concursului pentru alegerea rectorului ASEM
Codul de etică universitară al Academiei de Studii Economice din Moldova
Regulamentul consiliului pentru dezvoltare strategică instituțională al ASEM
Regulamentul Consiliului de Administrație al ASEM
Regulamentul de organizare și funcționare a Senatului ASEM
Regulamentul de organizare şi funcţionare a Comisiei de Etică universitară a ASEM
Regulament cu privire la delegarea personalului din ASEM
Regulament cu privire la normarea activităţii ştiinţifico-didactice a personalului din ASEM
Regulament cu privire la stabilirea normativelor de personal în vederea elaborării statelor de funcții în ASEM
Regulamentul de organizare şi desfăşurare al concursului „Profesorul anului” în ASEM
(Redacția 3)
Regulament privind evaluarea performanţelor cadrelor didactice universitare
(Redacția 2)
Regulament cu privire la evidența cazurilor de influență necorespunzătoare
Regulamentul cu privire la condiţiile de ocupare a locurilor cu finanțare bugetară în ASEM, la ciclul I, Licenţă
Regulament privind taxele de studii în ASEM
Regulament privind prelucrarea și protecția datelor cu caracter personal ale studenților
Regulament privind prelucrarea și protecția datelor cu caracter personal în sistemul informaţional
Regulament privind prelucrarea și protecția datelor cu caracter personal ale angajaților ASEM
Regulamentul privind prelucrarea, în sistemul de evidență contabilă, a datelor cu caracter personal
Regulament privind prelucrarea şi protecţia datelor cu caracter personal în Serviciul Planificare Economică şi Finanţe
Regulamentul privind supravegherea prin mijloace video
Regulament de monitorizare a angajabilității și a traseului profesional a absolventilor ASEM
Regulament privind site-ul oficial al Academiei de Studii Economice a Moldovei
Regulamentul grupului de lucru pentru Achiziții
Regulament privind organizarea formării profesionale continue a personalului academic universitar în ASEM
–
Nou
Condițiile de acces pe proprietatea publică, aflată în administrarea (gestiunea) Academiei de Studii Economice din Moldova, în vederea construirii (instalării), intreținerii, demontării, înlocuirii, transferului sau retehnologizării rețelelor publice de comunicații electronice ori a elementelor de infrastructură necesare susținerii acestor rețele
Regulament de conferire a titlurilor științifico-didactice în ASEM
–
Nou
Măsuri Anti-COVID-19 în anul universitar 2020-2021 în ASEM
Masuri suplimentare pentru prevenirea transmiterii infecției cu Coronavirus de tip nou (COVID-19) în căminele instituțiilor de învățământ superior și profesional tehnic
PROCEDURA de repartizare a locurilor cu finantare de la bugetul de stat și a celor contra taxa la ciclul I, Licenta și ciclul II, Masterat pe programe de studii
Planul de acțiuni privind implementarea Strategiei pentru Știința Deschisă
(2022-2027)
III. Managementul calității
Manualul Sistemului de Management al Calităţii
Strategia privind asigurarea calității în cadrul ASEM pentru perioada 2022-2026
Regulament privind organizarea și funcționarea Sistemului de Management al Calității în ASEM
–
Nou
Obiective ale calităţii în ASEM pentru anul universitar 2023-2024
Politica instituțională a ASEM privind știința deschisă și accesul deschis
Regulament privind organizarea și funcționarea repozitoriului institutional al ASEM – IREK
Metodologia instituțională de organizare și desfășurare a competiției naționale a proiectelor științifice pentru repartizarea granturilor doctorale de la bugetul de stat
Angajarea deschisă, transparentă și în funcție de merite a cercetătorilor (Politica OTM-R)
IV. Cercetare
Regulamentul de organizare și desfășurare a concursului privind ocuparea funcțiilor didactice și științifico-didactice în ASEM
Regulament privind cerințele față de lucrările științifice, științifico-metodice și didactice acceptate spre publicare în ASEM
–
Nou
Regulamentul ASEM cu privire la premierea rezultatelor cercetării științifice (articole) publicate în revistele indexate ISI WoS şi SCOPUS
Regulament cu privire la modul de dare în locațiune a activelor neutilizate în ASEM
Strategia pentru Știința Deschisă a Academiei de Studii Economice din Moldova
(2022-2027)
V. Mobilitate
Regulament privind mobilitatea studenților, a personalului didactic, didactic auxiliar, de cercetare și a personalului nedidactic care participă la programul ERASMUS +/ KA1
Regulament privind organizarea și desfășurarea mobilității academice ERASMUS+ a studenților și a cadrelor didactice
Regulation on the organization and realization of the ERASMUS+ academic mobility of students and staff
VI. Procesul educațional
Regulament cu privire la mobilitatea academică în ASEM.
Regulament privind evaluarea activităţii de învăţare a studenţilor
Regulament de organizare și de desfășurare a evaluării finale a studiilor superioare de licență în ASEM
–
Nou
Regulament cu privire la prevenirea plagiatului academic în cadrul ASEM
Regulament cu privire la elaborarea în echipă a tezei de licență/master
Regulamentul ASEM privind stagiile de practică
Regulamentul privind organizarea și desfășurarea stagiilor de practică în CNC
Regulament privind promovarea anului de studii
REGULAMENT privind activitatea îndrumătorului grupei academice
Procedura operațională: PO.01 – Restabilirea la studii a studenților exmatriculați
Procedura operațională: PO.02 RECUNOAȘTEREA COMPETENȚELOR LINGVISTICE
Regulamentul privind organizarea și desfășurarea învațământului superior la distanță în ASEM
PROCEDURA privind susținerea online a examenelor curente în ASEM
METODOLOGIA de susținere ONLINE a tezei de licență/master în ASEM în condițiile Stării de urgență impuse de pandemia de COVID-19, 2021
REGULAMENT cu privire la organizarea studiilor superioare de licență, ciclul I, în ASEM
REGULAMENT cu privire la organizarea studiilor superioare de master, ciclul II, în ASEM
Regulament privind organizarea învățământului superior dual în ASEM
–
Nou
Metodologia de admitere la studiile doctorale pentru anul 2023-2024
GHID de conducere și îndrumare a studenților-doctoranzi din ASEM
Regulament instituțional de organizare și desfășurare a programelor de postdoctorat din cadrul ASEM
Regulament privind recunoașterea și echivalarea actelor de studii, calificărilor obținute în străinătate și a perioadelor de studii realizate în străinătate de către ASEM
Regulament de funcţionare a Consiliului metodico-ştiinţific al ASEM şi a Comisiei metodice a facultăţii
–
Nou
GHID privind elaborarea şi susţinerea tezei de licenţă
GHID privind elaborarea şi susţinerea tezei de master
Regulament cu privire la modul și condițiile de acordare a burselor în ASEM
REGULAMENT privind inițierea, proiectarea, aprobarea, monitorizarea și evaluarea periodică a programelor de studii
–
Nou
METODOLOGIE privind stabilirea raportului „ore de contact direct -ore de studio individual” – CICLUL II, MASTERAT
Metodologia Licenta
Metodologia Masterat
METODOLOGIA DE SUSȚINERE ONLINE a tezei de licență/master în condițiile impuse de Pandemie de COVID-19, de către absolvenții ASEM, promoția anului 2021
REGULAMENT privind organizarea și desfășurarea procesului de admitere și documentare a cetățenilor străini și apatrizi în cadrul ASEM
VII. Studenți
Codul universitar al drepturilor și obligațiilor studentului ASEM
Regulamentul de autoguvernanță studențească
Regulamentul Senatului Studențesc
Regulamentul Consiliului studențesc al facultății
Regulamentul de organizare a concursului „Cel mai bun student”
Regulament privind organizarea și desfășurarea activității de voluntariat din cadrul ASEM
Regulament privind organizarea şi funcţionarea căminelor studenţeşti ASEM şi CNC
(Red. 2)
VIII. Subdiviziunile ASEM
Regulamentul facultății ASEM
Regulamentul departamentului ASEM
Regulamentul de organizare și funcționare a Școlii doctorale ASEM
Regulamentul de organizare și funcționare a Școlii Doctorale în Drept, Științe Politice și Administrative
Regulamentul Centrului de Cercetare Economică al Academiei de Studii Economice din Moldova
Regulament de organizare și funcționare a ȘCOLII DE FORMARE CONTINUĂ A ASEM
Regulament privind organizarea și funcționarea Centrului de Dezvoltare a Competențelor STEAM și inovare ,,STEAM Innovation” din cadrul ASEM
Regulamentul de organizare și funcționare a Serviciului Relații Externe ASEM
Regulamentul ASEM cu privire la organizarea și functionarea serviciului “ȘTIINȚA”
Regulamentul de organizare și funcționare a Bibliotecii Științifice ASEM
Regulamentul de funcționare a Serviciului Contabilitate al ASEM
Regulament de organizare și funcționare a Serviciului de Marketing, Parteneriate și Carieră al ASEM
Regulamentul de organizare și funcționare a Departamentului Editorial Poligrafic ASEM
Regulamentul de organizare și funcționare a Serviciului Social, Probleme Studențești
Regulamentul de organizare și funcționare a Serviciului Tehnic Gaz, Cazangeria ASEM
Regulamentul de organizare și funcționare a Serviciului Dotare, Aprovizionare ASEM Nou
Regulamentul de organizare si funcționare a Biroului Mecanicului Șef
Regulamentul de organizare și funcționare a Centrului Curativ Consultativ ASEM
Regulamentul de organizare și funcționare a Serviciului Auto ASEM
Regulamentul de organizare și funcționare a Departamentului de Informatică ASEM
Regulamentul de funcționare a Direcției Management al Calității, Dezvoltare Curriculară și Studii
Regulamentul de organizare și funcționare a Serviciului Juridic și de Secretariat ASEM
Regulamentul de organizare și funcționare a serviciului Resurse Umane
Regulamentul de funcționare a Serviciului Planificare Economica și Finanțe al ASEM
I. Politici si strategii
Politica ASEM privind SMC
Declarația rectorului privind politica ASEM în domeniul calității
Declarația de răspundere managerială
Carta instituţiei publice ASEM
Planul de acțiuni pentru anul 2023
Strategia de dezvoltare al ASEM pentru perioada 2023 – 2027
Strategia de internationalizare al ASEM pe perioda 2018-2023
Politica de securitatea datelor cu caracter personal la prelucrarea în cadrul sistemelor informaționale gestionate de ASEM
Strategia de management al riscurilor a Academiei de Studii Economice din Moldova
Planul de egalitate de gen 2023-2024
II. Administrative
Statutul instituţiei publice Academia de Studii Economice a Moldovei
Regulamentul intern al ASEM
Regulamentul Institutului Național de Cercetări Economice
Regulament privind modul de alegere a rectorului ASEM
Regulament cu privire la procesul de votare in cadrul concursului pentru alegerea rectorului ASEM
Codul de etică universitară al Academiei de Studii Economice din Moldova
Regulamentul consiliului pentru dezvoltare strategică instituțională al ASEM
Regulamentul Consiliului de Administrație al ASEM
Regulamentul de organizare și funcționare a Senatului ASEM
Regulamentul de organizare şi funcţionare a Comisiei de Etică universitară a ASEM
Regulament cu privire la delegarea personalului din ASEM
Regulament cu privire la normarea activităţii ştiinţifico-didactice a personalului din ASEM
Regulament cu privire la stabilirea normativelor de personal în vederea elaborării statelor de funcții în ASEM
Regulamentul de organizare şi desfăşurare al concursului „Profesorul anului” în ASEM
(Redacția 3)
Regulament privind evaluarea performanţelor cadrelor didactice universitare
(Redacția 2)
Regulament cu privire la evidența cazurilor de influență necorespunzătoare
Regulamentul cu privire la condiţiile de ocupare a locurilor cu finanțare bugetară în ASEM, la ciclul I, Licenţă
Regulament privind taxele de studii în ASEM
Regulament privind prelucrarea și protecția datelor cu caracter personal ale studenților
Regulament privind prelucrarea și protecția datelor cu caracter personal în sistemul informaţional
Regulament privind prelucrarea și protecția datelor cu caracter personal ale angajaților ASEM
Regulamentul privind prelucrarea, în sistemul de evidență contabilă, a datelor cu caracter personal
Regulament privind prelucrarea şi protecţia datelor cu caracter personal în Serviciul Planificare Economică şi Finanţe
Regulamentul privind supravegherea prin mijloace video
Regulament de monitorizare a angajabilității și a traseului profesional a absolventilor ASEM
Regulament privind site-ul oficial al Academiei de Studii Economice a Moldovei
Regulamentul grupului de lucru pentru Achiziții
Regulament privind organizarea formării profesionale continue a personalului academic universitar în ASEM
–
Nou
Condițiile de acces pe proprietatea publică, aflată în administrarea (gestiunea) Academiei de Studii Economice din Moldova, în vederea construirii (instalării), intreținerii, demontării, înlocuirii, transferului sau retehnologizării rețelelor publice de comunicații electronice ori a elementelor de infrastructură necesare susținerii acestor rețele
Regulament de conferire a titlurilor științifico-didactice în ASEM
–
Nou
PROCEDURA de repartizare a locurilor cu finantare de la bugetul de stat și a celor contra taxa la ciclul I, Licenta și ciclul II, Masterat pe programe de studii
Ghid privind prevenirea și combaterea discriminării de gen și hărțuirii sexuale în cadrul ASEM
Planul de acțiuni „Asigurarea Integrității și Combaterea Corupției în ASEM” pentru anul 2024
Regulamentul pentru bugetarea participativă în cadrul ASEM
III. Managementul calității
Manualul Sistemului de Management al Calităţii
Strategia privind asigurarea calității în cadrul ASEM pentru perioada 2022-2026
Regulament privind organizarea și funcționarea Sistemului de Management al Calității în ASEM
–
Nou
Obiective ale calităţii în ASEM pentru anul universitar 2023-2024
Obiective ale calităţii în ASEM pentru anul universitar 2023-2024 Realizat
Obiective ale calităţii în ASEM pentru anul universitar 2024-2025
IV. Cercetare
Regulamentul de organizare și desfășurare a concursului privind ocuparea funcţiilor didactice, ştiinţifico-didactice şi ştiinţifice în ASEM
Regulament privind cerințele față de lucrările științifice, științifico-metodice și didactice acceptate spre publicare în ASEM
–
Nou
Regulament instituțional de organizare și desfășurare a programelor de postdoctorat din cadrul ASEM
Regulamentul ASEM cu privire la premierea rezultatelor cercetării științifice (articole) publicate în revistele indexate ISI WoS şi SCOPUS
Regulament cu privire la modul de dare în locațiune a activelor neutilizate în ASEM
Strategia pentru Știința Deschisă a Academiei de Studii Economice din Moldova
(2022-2027)
Planul de acțiuni privind implementarea Strategiei pentru Știința Deschisă
(2022-2027)
Politica instituțională a ASEM privind știința deschisă și accesul deschis
Regulament privind organizarea și funcționarea repozitoriului institutional al ASEM – IREK
Metodologia instituțională de organizare și desfășurare a competiției naționale a proiectelor științifice pentru repartizarea granturilor doctorale de la bugetul de stat
Regulament privind certificarea competențelor corespunzătoare calificărilor de nivel 6 din cadrul naţional al calificărilor, dobândite în contexte de educație nonformală și informală în ASEM
Angajarea deschisă, transparentă și în funcție de merite a cercetătorilor (Politica OTM-R)
Regulament privind modul de distribuire a finanțării instituționale complementare
V. Mobilitate
Regulament cu privire la mobilitatea academică în ASEM.
Regulament privind mobilitatea studenților, a personalului didactic, didactic auxiliar, de cercetare și a personalului nedidactic care participă la programul ERASMUS +/ KA1
Regulament privind organizarea și desfășurarea mobilității academice ERASMUS+ a studenților și a cadrelor didactice
Regulation on the organization and realization of the ERASMUS+ academic mobility of students and staff
VI. Procesul educațional
Regulament privind evaluarea activităţii de învăţare a studenţilor
Regulament de organizare și de desfășurare a evaluării finale a studiilor superioare de licență în ASEM
–
Nou
Regulament cu privire la prevenirea plagiatului academic în cadrul ASEM
Regulament cu privire la elaborarea în echipă a tezei de licență/master
Regulamentul ASEM privind stagiile de practică
Regulamentul privind organizarea și desfășurarea stagiilor de practică în CNC
Regulament privind promovarea anului de studii
REGULAMENT privind activitatea îndrumătorului grupei academice
Procedura operațională: PO.01 – Restabilirea la studii a studenților exmatriculați
Procedura operațională: PO.02 RECUNOAȘTEREA COMPETENȚELOR LINGVISTICE
Regulamentul privind organizarea și desfășurarea învațământului superior la distanță în ASEM
PROCEDURA privind susținerea online a examenelor curente în ASEM
METODOLOGIA de susținere ONLINE a tezei de licență/master în ASEM în condițiile Stării de urgență impuse de pandemia de COVID-19, 2021
REGULAMENT cu privire la organizarea studiilor superioare de licență, ciclul I, în ASEM
REGULAMENT cu privire la organizarea studiilor superioare de master, ciclul II, în ASEM
Regulament de organizare și desfășurare a studiilor superioare de doctorat, ciclul III în ASEM
Regulament privind organizarea învățământului superior dual în ASEM
–
Nou
Metodologie privind organizarea şi desfăşurarea admiterii la ciclul III de studii universitare, Doctorat în cadrul Academiei de Studii Economice din Moldova, pentru anul universitar 2024 -2025
GHID de conducere și îndrumare a studenților-doctoranzi din ASEM
Regulament privind recunoașterea și echivalarea actelor de studii, calificărilor obținute în străinătate și a perioadelor de studii realizate în străinătate de către ASEM
Regulament de funcţionare a Consiliului metodico-ştiinţific al ASEM şi a Comisiei metodice a facultăţii
–
Nou
GHID privind elaborarea şi susţinerea tezei de licenţă
GHID privind elaborarea şi susţinerea tezei de master
Regulament cu privire la modul și condițiile de acordare a burselor în ASEM
REGULAMENT privind inițierea, proiectarea, aprobarea, monitorizarea și evaluarea periodică a programelor de studii
–
Nou
METODOLOGIE privind stabilirea raportului „ore de contact direct -ore de studio individual” – CICLUL II, MASTERAT
Metodologia Licenta
Metodologia Masterat
REGULAMENT privind organizarea și desfășurarea procesului de admitere și documentare a cetățenilor străini și apatrizi în cadrul ASEM
Procedura de recunoaștere a creditelor de studii acumulate de către studenții asem în cadrul studiilor în învățământul profesional tehnic postsecundar și postsecundar nonterțiar
–
Nou
VIII. Subdiviziunile ASEM
Regulamentul facultății ASEM
Regulamentul departamentului ASEM
Regulamentul de organizare și funcționare a Școlii doctorale ASEM
Regulamentul de organizare și funcționare a Școlii Doctorale în Drept, Științe Politice și Administrative
Regulamentul Centrului de Cercetare Economică al Academiei de Studii Economice din Moldova
Regulament de organizare și funcționare a ȘCOLII DE FORMARE CONTINUĂ A ASEM
Regulament privind organizarea și funcționarea Centrului de Dezvoltare a Competențelor STEAM și inovare ,,STEAM Innovation” din cadrul ASEM
Regulamentul de organizare și funcționare a Serviciului Relații Externe ASEM
Regulamentul ASEM cu privire la organizarea și functionarea serviciului “ȘTIINȚA”
Regulamentul de organizare și funcționare a Bibliotecii Științifice ASEM
Regulamentul de funcționare a Serviciului Contabilitate al ASEM
Regulament de organizare și funcționare a Serviciului de Marketing, Parteneriate și Carieră al ASEM
Regulamentul de organizare și funcționare a Departamentului Editorial Poligrafic ASEM
Regulamentul de organizare și funcționare a Serviciului Social, Probleme Studențești
Regulamentul de organizare și funcționare a Serviciului Tehnic Gaz, Cazangeria ASEM
Regulamentul de organizare și funcționare a Serviciului Dotare, Aprovizionare ASEM Nou
Regulamentul de organizare si funcționare a Biroului Mecanicului Șef
Regulamentul de organizare și funcționare a Centrului Curativ Consultativ ASEM
Regulamentul de organizare și funcționare a Serviciului Auto ASEM
Regulamentul de organizare și funcționare a Departamentului de Informatică ASEM
Regulamentul de funcționare a Direcției Management al Calității, Dezvoltare Curriculară și Studii
Regulamentul de organizare și funcționare a Secției Juridice și Secretariat ASEM
Regulamentul de organizare și funcționare a serviciului Resurse Umane
Regulamentul de funcționare a Serviciului Planificare Economica și Finanțe al ASEM
Regulament de funcționare a INCUBATORULUI DE AFACERI al ASEM
VII. Studenți
Codul universitar al drepturilor și obligațiilor studentului ASEM
Regulamentul de autoguvernanță studențească
Regulamentul Senatului Studențesc
Regulamentul Consiliului studențesc al facultății
Regulamentul de organizare a concursului „Cel mai bun student”
Regulament privind organizarea și desfășurarea activității de voluntariat din cadrul ASEM
Regulament privind organizarea şi funcţionarea căminelor studenţeşti ASEM şi CNC
(Red. 2)
Cadrul legal
Acte legislative
Acte normative
Reglementări ASEM
Reglementări retrase